Need help?
Frequently Asked Questions
Retouren
U kunt uw retouraanvraag doen op de Retouren-pagina. (Of door te mailen naar info@mbraze.nl)
Ja, de retourkosten zijn in principe voor eigen rekening. M’Braze vergoedt de retourzending echter volledig als het artikel beschadigd/verkeerd is geleverd of als je het wilt ruilen voor een ander product.
Order
Ja, momenteel verzenden wij in heel Europa. Bekijk onze verzendinformatie voor specifieke details met betrekking tot verzendkosten en levertijden.
Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, Apple Pay, creditcards, debitcards, PayPal en andere gangbare online betaalopties. (zie betaalicons onderaan de webshop)
Helaas kunnen we bestellingen niet wijzigen of annuleren nadat ze zijn verwerkt. Zorg ervoor dat je je bestelling zorgvuldig controleert voordat je deze plaatst.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. Je kunt deze ook tracken via de live chat rechtsonder op de webshop.
Product
Ja, onze prijzen zijn inclusief belastingen voor Nederland en België. Er zijn geen invoerrechten van toepassing.
Alle kleding van M’Braze is 100% Fairtrade. Daarnaast doneren we 10% van de opbrengst aan het Prinses Máxima Centrum. We staan voor eerlijke productie en maatschappelijke betrokkenheid. Lees meer op onze MVO-pagina.
Service
Voor vragen of hulp kun je altijd direct terecht bij onze chatbot rechtsonder, deze reageert direct op al uw vragen. Wilt u een medewerker spreken, neem dan contact op met onze klantenservice via het kopje 'Contact'. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.